Meest gestelde vragen (FAQ) | Ik krijg telkens een pagina met geblaat over omleiding na actie.
U werkt waarschijnlijk met internet explorer op het hoogste veiligheidsniveau, in deze toestand worden verzoeken tot omleiding niet uitgevoerd. Stel in dit geval het veiligheidsniveau op het een na hoogste niveau in.
Mijn account is gedeactiveerd, waarom in vredesnaam?
Er zijn diverse redenen voor het gedeactiveerd zijn van een account, namelijk:
- Nieuw account, na het maken van een account wordt u een mail toegezonden. Deze mail bevat een link waarmee u uw account moet activeren.
- Wijzigen email, U heeft uw email adres gewijzigd, na het opslaan van de wijziging wordt uw account gedeactiveerd en wordt er een mail gestuurd naar het nieuwe adres. Deze mail bevat een link waarmee u uw account kunt reactiveren.
- Wachtwoord vergeten, u heeft aangegeven uw wachtwoord te zijn vergeten. Er is u een email gestuurd, volg diens instructies op.
- Ongepast gedrag, In een uiterst geval wordt uw account gedeactiveerd nadat u langdurig ongepast gedrag heeft vertoond op de website.
Wanneer u nog niet duidelijk is waarom uw account is gedeactiveerd of u heeft bijvoorbeeld de mail waarover gesproken wordt niet ontvangen, neem dan contact op met ons
Ik ben me wachtwoord vergeten.
Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u dit bij het inlogscherm aangeven. Er wordt u dan een email gestuurd met een speciale link. Middels deze link kunt u uw wachtwoord veranderen zonder het oude te moeten opgeven.
Dit systeem is echter niet beschikbaar voor gebruikers met een hoger gebruikersniveau, toezichthouders en medewerkers, dit om kwaadwillende mensen het moeilijker te maken accounts te 'stelen'. Bent u als toezichthouder of medewerker uw wachtwoord vergeten contacteer dan roland |
|
|